11 d’abril del 2011

Grans coreografies de la història dels videoclips - Part 1

Abans de començar a rebre classes de ball recordo com em passava hores mirant vídeos musicals aprenent-me les coreografies dels meus cantants preferits. Gravava els vídeos en un VHS i el posava un cop i un altre fins que me l'aprenia de memòria... en els vells temps quan encara no existia ni internet ni YouTube. He de reconèixer que de tant en tant encara ho faig (Single Ladies... ehem) però no de la mateixa manera que quan era petita. Tot i així... encara continuo fixant-me molt cada cop que veig un vídeo musical en la coreografia... i aquesta és la raó d'aquesta secció.

Grans coreografies de la història dels videoclips.

I per grans no vull dir bones, sinó simplement que mereixen algun tipus de reconeixement especial per la seva senzillesa, originalitat o raresa. I em refereixo només a la coreografia, independentment de si m'agrada o no la cançó.

Així doncs, després d'aquesta introducció comencem amb el primer vídeo:

Johnny Nash - Hold me tight


Què? Coreografia simple, repetitiva, una mica estranya de vegades... però té un "no-sé-què" que m'agrada. Ara, no entraré a parlar del vestuari, això es mereix un post apart.