22 de juny del 2011

Comença el compte enrera


I exactament així és com vull passar-me els 13 dies que em queden fins que no marxi a la Xina.

Dissabte passat, per fi, vaig acabar totes les proves de validació i amb això tot l'estrés del trimestre. M'agrada molt estudiar a la UOC però una cosa és certa, i és que cal organitzar-se MOLT bé el temps per a tenir bons resultats. Al contrari del que es podria pensar, estudiar per internet implica molta més feina que fer-ho presencialment. En una classe presencial normal, estant mínimament atent durant la classe i repassant (o estudiant) els últims dies és suficient per aprovar amb una nota decent. A la UOC això d'estudiar l'últim dia és impossible, al menys en la meva carrera. Tota la feina que fa el professor presencial explicant, resumint i aportant noves dades a allò que s'hi pot trobar ens els llibres de text, estudiant a distància no es té. Cal llegir-se els materials, fer recerca per la teva banda i consultar els materials complementaris... una feinada que, al menys a mi, em serveix per aprendre molt més. M'encanta, però no li recomano a tothom. Cal estar motivat per aprendre, has de tenir força de voluntat i, sobretot, t'ha d'agradar el que fas. No t'ha d'importar estar-te fins les tantes o passar-te un cap de setmana fent un treball... perquè indubtablement els passaràs, i no serà ni un ni dos.

En fi... demà més!