6 de juny del 2011

Preparant el viatge a la Xina (IV) : Planejar el recorregut

La Xina és molt i molt gran. Tenint això en compte abans de viatjar cal ser conscients que és impossible visitar-ho tot d'un cop. Sé que aquest no serà el meu últim viatge però tot i així se'm fa difícil decidir quins llocs visitaré i quins deixaré per a futures visites. Val a dir que, tot i que m'agradaria ser una persona més "aventurera", això de l'espontaneïtat no se m'ha donat mai gaire bé i m'agrada tenir les coses ben planificades.

Per això he decidit fer un mapa amb el Google Maps per tal d'ajudar-me a planificar el viatge una mica millor i decidir la ruta més efectiva.

View Viatge a la Xina in a larger map

Arribo a Beijing i allà m'hi estaré un mes rebent classes de xinès. D'allà he d'anar a Hong Kong a renovar la meva estada al país i suposo que de camí passaré per Shanghai i Nanjing. Després aniré a Macau... I d'allà el recorregut ja el tinc menys clar. En color blau hi he marcat les ciutats amb una rellevància històrica i política més important, mentre que amb color verd ciutats per a fer un turisme més rural i excursions. De moment només hi he marcat ciutats que els amics que tinc que han estat a la Xina m'han recomanat però (quan acabi examens, uf!) faré una "investigació" més "exhaustiva" per internet.