1 de maig del 2011

... i diumenge descansà

Després d'una setmana plena d'entregues de treballs avui, per fi, m'he pres el dia lliure. Normalment quan em llevo el primer que faig és encendre l'ordinador, però avui no l'he encès fins ara, a les 18h i he pogut comprovar que no passa res.

He aprofitat el dia lliure per a començar un llibre que ja fa un temps que tenia ganes de llegir, i és: La pell freda de l'Albert Sánchez Piñol.

Me'l van regalar fa anys, en vaig llegir el primer capítol i no em va convèncer i el vaig deixar. Fa poc però, parlant amb uns amics sobre llibres de ficció va sortir el llibre i em vaig quedar parada quan me'l van recomanar. No en tenia ni idea de l'argument. Si ho agués sabut l'hagués llegit molt abans!

El vaig començar ahir a la nit. Ara vaig per la meitat i he de dir que m'està agradant molt de moment. Tota una sorpresa.

Aquest vespre aniré al cinema a veure Outrage, pel·lícula del Takeshi Kitano, que s'emet avui pel Festival de Cinema d'Autor (del qual ja en vaig parlar en una entrada passada). Encara estic dubtant de si comprar-me el val de cinc pel·lícules pel festival. Totes les de la categoria d'àsies tenen molt bona pinta però no sé si tindré temps d'anar-hi...